Acne

Je wordt wakker en ziet weer nog meer van die bultjes in je gezicht hebt. Witte bultjes, rood en gezwollen. Een gezicht vol puistjes. Rode dikke bulten op je gezicht. Ontstekingen die maar niet verdwijnen. Je voelt al weer een nieuwe ontsteking opkomen. Veel meeeters, je weet wel van die zwarte puntjes in je gezicht. Zeer waarschijnlijk een vorm van acne.

Je moet je klaarmaken om naar school of naar je werk te gaan. Je schaamt je dood om met dit gezicht naar buiten te gaan. Je baalt er als een stekker van en je bent jaloers op al die mensen die van die gave, gladde huidjes hebben. Je gaat voor de spiegel staan en bedekt je puisten en vlekken met een laag foundation of je knijpt ze snel nog even uit. Je weet dat je dan nog meer littekens krijgt, maar neemt het maar voor lief.

STOP! Dit kan echt beter worden. Natuurlijk zijn er invloeden zoals hormonen en stress die we moeilijk(er) kunnen beinvloeden, maar jouw huid verbeteren dat kan absoluut. Jij kan weer gaan stralen.  Jij kan ook weer zeker zijn over jezelf en je gezicht.
Ben jij klaar om de strijd aan te gaan? Ik wel! Binnen enkele weken ga jij verbetering zien.

Weten welke behandeling geschikt is voor jouw huid? Kom dan langs voor een gratis intakegesprek en huidmeting op maat!

hannah Acne Therapy

Heb jij last van acne en wil je daar zo snel mogelijk vanaf, dan is dit de behandeling voor jou. Met specifieke producten zal er behandeld worden om jouw acne te lijf te gaan. Deze behandeling kan het hele jaar geboekt worden.

Juliette Armand Acne Therapy

Deze behandeling kan enkel tussen oktober en april geboekt worden vanwege het gebruik van BHAzuren.(betahydroxyzuur) Je gaat hier niet van vervellen, is absoluut veilig om te ondergaan en geeft een verbluffend mooi resultaat!

Juliette Armand Apocalypsis Therapy Acne

Heb jij last van een acne huid die veel onderhuidse ontstekingen heeft en behoorlijk glimt? Dan is dit de behandeling voor jou. Weet je niet goed welke behandeling je moet kiezen? Tijdens de intake voorafgaande aan de behandeling zal altijd bekeken en besproken worden welke behandeling het beste past bij jouw huidprobleem!

Resultaat

• Minder ontstekingen en puistjes
  • Minder ontstekingen, roodheid en irritaties
  • Rustigere huid
  • Verbetering van je huidstructuur
  • Meer zelfvertrouwen door je mooiere huid!